Ola78
Dom priserna är samma fast inklusive moms i UK. Köp där istället.

Ola78
Tackar för tipsen. Stefan N har du nåt bra tips på var i UK man kan köpa GLL 3-80?

T
PLL 360 duger bra, riktigt skarp linje i alla fall jämfört med den blåa Boschen som ger tjockare linjer.

Beställde en PLL 360 och lite annat smått och gott från Seltmann precis. Tror den kostade ca en tusenlapp där. För det priset tycker jag den verkar mycket bra. Ska också fixa snea golv.

Jag har en PLL 360, och frågar mig hela tiden varför jag inte köpt denna tidigare. Ett numera oumbärligt verktyg.

Ola78
Nu har jag beställt en, känns ju bra att det är flera som är nöjda. Visst hade jag gärna köpt en Bosch GLL 3-80 men pengarna ska räcka till massat annat också.

Ola78 skrev:
Nu har jag beställt en.
Du kommer säkert bli nöjd, men du tog väl med stativet och universalfästet?

Ola78
Köpte min på Toolab och då var det universalfäste med och sen tänkte jag använda ett gammalt kamerastativ jag har redan. Vad har man mest nytta av, fästet eller stativet, känns spontant som man kommer använda stativet mest. Förutom till att rikta golv och tak, vad rekommenderar du den mer till?

Säkerligen kommer du att använda det vanliga stativet mest, men univesalfästet är ju även det ett litet stativ som är höj och sänkbart. Det är bra att ha när du skall högre upp än vad stativet räcker. Montera hyllor, överskåp, (tavlor), rikta dörröppningar, fönster osv.

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.