Hej!

Tänkte börja med att samla på mig lite verktyg över tid för att kunna renovera hemma själv. Tänkte införskaffa mig en bra laser och är inne på Bosch PLL 360 Advanced Level. Det finns två typer av tillbehör, klämma och stativ. När man köper klämman, är det endast klämman eller ingår stång likt i denna video?

Det ser ju väldigt ut med den stången. Kunde inte hitta den som tillbehör någonstans, utan endast att man kan välja klämma eller stativ. :)

Magiskt, tack för snabb hjälp!!

Jag tycker den stången är väldigt praktisk, och den fungerar bra även mot lite sneda ytor såsom i trapphus med snedtak.

Härligt! Hur är den i 360 i och med att det är en liten yta som jag misstänker försvinner pga stången? :)

Jag använder min stång till en GLL3-80, så jag vet inte hur en PLL 360 påverkas, men jag tycker de ser rätt lika ut, förutom antalet linjer/plan.

Dock så tycker jag det fungerar bra. Visst blir det lite "skugga" på ett ställe, men det har inte stört mig hitintills. Oftast kan man ju placera stången och vrida fästet så att skuggan inte stör.

• Gilla
Harree
  • Laddar…
Vet du skillnaden på Bosch PLL 360 Advanced Level vs Univeral Level? :)

Den nya modellen om jag fatta rätt heter 360 Universal eller 360 Advanced. Skillnaden verkar vara om stativ följer med eller inte. PLL360 är den gamla modellen

P poba53 skrev:
Den nya modellen om jag fatta rätt heter 360 Universal eller 360 Advanced. Skillnaden verkar vara om stativ följer med eller inte. PLL360 är den gamla modellen
Läste manualerna så basenheten skiljer på att det finns lodlaser neråt på advanced och sen finns det fler varianter på tillbehör för båda typerna såsom stativ, klämma eller spjut

• Gilla
Harree
  • Laddar…
Tack! Det stämmer det du säger! Jag köpte en Advanced Level! Prisskillnaden var inte så stor.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.