Tyvärr rätt säker på att den inte finns i deras sortiment, jag har gått igenom det mer än vad som torde vara hälsosamt, jag hade också varit intresserad av en sådan, i deras 10,8/12V system. Alternativt Makita och 18V, vilket inte heller verkar finnas. Hade ju velat undvika en batteriplattform till :confused:

Synd, får inte heller några träffar när jag googlar så antagligen finns det inte. Dåligt. Luktar som en fotpump för min del då jag bara behöver fylla några hekto varje tillfälle.

MathiasS MathiasS skrev:
Synd, får inte heller några träffar när jag googlar så antagligen finns det inte. Dåligt. Luktar som en fotpump för min del då jag bara behöver fylla några hekto varje tillfälle.
FOTpump?! Som i manuell!? Då börjar jag nog överväga en batteriplattform till...

Men skämt åsido är det kanske ingen jättedum idé, den går ju även att ladda med allt möjigt, hamburgare, öl, oxfilé o.s.v.... förhoppningsvis laddad också när den verkligen behövs.

Ja det bär ju emot att göra något manuellt när det finns ett bra verktyg för det.....

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.