Funderar på en lite bättre sticksåg än den helt värdelösa gröna Boschen. Använder inte sticksåg speciellt mycket, men sommarens projekt ser ut att kunna innehålla en del snickarglädje.
Eftersom jag tack vare Byggahus.se redan har en GBH 18 Li funderar jag på att slå två flugor med en smäll.
1. Skaffa en vettig sladdlös sticksåg
2. Fixa större batterier till borrhammaren, 1,5 Ah räcker i ca fem minuter.
För att skapa förvirring erbjuder Toolstop följande alternativ:
Frågan är vad som är optimalt här:
1. Köpa en annan sticksåg, dvs är GST 18 värd pengarna givet situationen?
2. Köpa GST 18 utan batterier och köra med befintliga 1,5 Ah. Misstänker att det inte blir bra..
3. 450 kr i tillägg för en L-Boxx antar jag är ett OK pris?
Det lutar väl åt att köpa paktet med Boxx och två 3.0 Ah batterier för 3445, men synpunkter mottages med stor tacksamhet!
Eftersom jag tack vare Byggahus.se redan har en GBH 18 Li funderar jag på att slå två flugor med en smäll.
1. Skaffa en vettig sladdlös sticksåg
2. Fixa större batterier till borrhammaren, 1,5 Ah räcker i ca fem minuter.
För att skapa förvirring erbjuder Toolstop följande alternativ:
Frågan är vad som är optimalt här:
1. Köpa en annan sticksåg, dvs är GST 18 värd pengarna givet situationen?
2. Köpa GST 18 utan batterier och köra med befintliga 1,5 Ah. Misstänker att det inte blir bra..
3. 450 kr i tillägg för en L-Boxx antar jag är ett OK pris?
Det lutar väl åt att köpa paktet med Boxx och två 3.0 Ah batterier för 3445, men synpunkter mottages med stor tacksamhet!
Då du bör kunna hitta 2,6/3,0 Ah batterier på ebay för runt femhundringen så är väl bästa paketet den nakna med LBOXX och beställa batterier separat.
En snabbladdare är ju förvisso inte helt fel så det bör du ha i baktanke.
En snabbladdare är ju förvisso inte helt fel så det bör du ha i baktanke.
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Jag har denna såg och tycker den är underbar, har en makita 4351 också men boschen är bättre, dessutom sjukt skönt att slippa sladden.
Bra balans och det känns inte helt galet med handtag uppe ist för som makitan som är mer som en limpa.
Riktigt skönt när man håller på uppe på ett tak eller är på brädgården och ska göra några snabba snitt bara.
Bra balans och det känns inte helt galet med handtag uppe ist för som makitan som är mer som en limpa.
Riktigt skönt när man håller på uppe på ett tak eller är på brädgården och ska göra några snabba snitt bara.
Klicka här för att svara