Med risk för att låta lika insnöad som resten av klientelet på dett forum:
VILKEN SKÖNHET

Eller hur ;D

// Lidman

Instämmer i den övriga lovsången ...

Vid den pågående toalettrenoveringen gick Boschen en hel dag med 16mm träborr genom gamla reglar o allt möjligt bråte utan en darrning :)

Fantastisk maskin, älskar den (och som nån sa......nu blev suget efter fler "blåa" maskiner stort)

/A

Någon som vet var (som har den inne) man kan köpa den i Stockholm och då till vilket pris. De återförsäljare jag varit i kontakt med är helt oförstående om erbjudandet och har bara 2.0Ah varianten i lager.

/Peter

Hej petersk

Jag har beställt min, från JÄRNIA KARLAPLAN, dem kunde ta in den för 2180:- inkl moms. Det var den billigaste jag hittade i stan. Uppge bara Bosch artl.nr så ska det inte vara några problem. Min ska komma i veckan :)

lycka till

Du klarar dig bra även med två stycken 2.0Ah. Köpte min 2004 inför ett sommarstugebygge där jag skruvade allt regelvirke med 6*100 alt 120, inte en 4 tumspik. Jag var aldrig utan batteri då laddaren bara behöver 1-2 timmar.
Det enda problemet jag hade var på senhösten då min arm ömmade i en månad, riktiga män kör alltid med borrläge ;) . Jag körde med skruvar med både stjärna och torx, och torxn rappar inte i första läget så det blev armen som gjorde 90 gradare om man slarvade.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.