Ofta blir det ju så att man kompletterar med andra maskiner över tiden och då är det en jättefördel om dom har samma typ av batterier. Därför bör man inte se ett skruvdragarinköp isolerat.

Har ett sådant paket och det är bra grejer, bra pris tror jag, samma som jag gav för ett par år sen men då från UK.
Bosch har fördel att det finns fler verktyg till 10,8v-serien än vad Makita har.

Prisvärt, även om du lägger på momsen som det inte var på din länk. Har inte provat Makita men det är ju ett känt märke. Men det beror ju sedan på om du tänker köpa flera 10,8V maskiner och vilka du då behöver, jag kan inte Makitas sortiment.

Njae då var det inte lika billigt men ändå prisvärt, brukar finnas för runt 1600:- för det paketet från UK.

Jaha det är utan moms där har hittat samma på uk ebay för 1400 med frakt, nu är det beslutsångest vilket ska man köpa bosch eller makita 10.8..

statte skrev:
Jaha det är utan moms där har hittat samma på uk ebay för 1400 med frakt, nu är det beslutsångest vilket ska man köpa bosch eller makita 10.8..
Det är ju trots allt ingen förmögenhet, köp de du gillar då både är märkena har bra maskiner.
Däremot om du i en nära framtid vill ha en GOP-multimaskin, minitigersåg, etc, så väljer du Boschen.
Har själv 7-8 Bosch 10,8V maskiner och det är smidigt att då ha ett antal batterier att byta med. När jag håller på med något brukar jag ha dragaren, knackaren och GOPen med mig, dvs borra, skruva och lite kapande.

Köpte mig ett par grundkit Bosch 10,8 så jag har totalt 4 batterier och därefter har jag köpt lösa maskiner utan batterier och laddare och det blir riktigt prisvärt, t ex runt 1000 kr inkl moms för en mini-tiger på Swedol när dom kör kampanjer ibland. Med 4 batterier funkar 10,8 maskiner väldigt bra även om man kör hårt. Gillar Bosch blå generellt, starka, prisvärda och 3 års garanti. Deras minsta skruvdragare http://www.axminster.co.uk/bosch-bo...driver-li-ion-in-l-boxx-108v-13ah-prod827161/ är min största favorit, den plågar jag i alla möjliga sammanhang, köpt borr med bitsfäste, så jag använder denna maskin i väldigt stor utsträckning

http://www.verktygsproffsen.se/produkt/Bosch-108v-Minimonster-Set-3-x-Batteri Ett trevligt kit!

Däremot om du i en nära framtid vill ha en GOP-multimaskin, minitigersåg, etc, så väljer du Boschen..
Det finns paket med allt detta, skruvdragare och slagskruvdragare, och lite mer på ebay.de för ca 3200 ink frakt till sverige.
(KGrHqJ,!qEE63Z2fW0YBPDZ)EzQcw~~60_12.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Redigerat:
B
Riktigt bra pris. tror jag ska slå till på precis den.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.