Hej alla, ska köpa mig en lite smidigare mindre skruvdragare och funderar på en Bosch gsr 10.8 V2-Li
Har ni något att säga om den? Har bosch större maskin sen tidigare och är nöjd med den. Den säljs med 2 batteri dock bara 1.3ah men bara det är två så är jag nöjd, priset är 1390:-
Är det något att satsa på???
Mvh
Har ni något att säga om den? Har bosch större maskin sen tidigare och är nöjd med den. Den säljs med 2 batteri dock bara 1.3ah men bara det är två så är jag nöjd, priset är 1390:-
Är det något att satsa på???
Mvh
Bosch GSR 10.8 är väldigt bra maskin har själv den + några till i 10.8v serien.
1390kr är ett hyggligt pris, tipps är att kolla i UK eller Tyskland där kan man få ett kit med 10.8v för nästan samma pris. Dock tillkommer frakt men nästan alltid så brukar det slinka med lite mer prylar så den smetas ut, det är riktigt billigt att handla i UK nu.
1390kr är ett hyggligt pris, tipps är att kolla i UK eller Tyskland där kan man få ett kit med 10.8v för nästan samma pris. Dock tillkommer frakt men nästan alltid så brukar det slinka med lite mer prylar så den smetas ut, det är riktigt billigt att handla i UK nu.
Tull är det inte ifrån UK eller Tyskland är ju med i EU.
Denna tråd finns det massor i.
http://www.byggahus.se/forum/verktyg-maskiner-fordon/93593-import-fran-uk.html
Denna tråd finns det massor i.
http://www.byggahus.se/forum/verktyg-maskiner-fordon/93593-import-fran-uk.html
Redigerat:
Batterierna till denna storlek på maskin brukar inte vara större och du laddar ett batteri på 15-30min beroende av vilken laddare som levereras till maskinen. Brukar vara den klenare när det gäller prisvärda paketeringar.statte skrev:Hej alla, ska köpa mig en lite smidigare mindre skruvdragare och funderar på en Bosch gsr 10.8 V2-Li
Har ni något att säga om den? Har bosch större maskin sen tidigare och är nöjd med den. Den säljs med 2 batteri dock bara 1.3ah men bara det är två så är jag nöjd, priset är 1390:-
Är det något att satsa på???
Mvh
Kan du hitta hitta en paketering med både GSR och GDR 10,8 så får du två användbara maskiner.
Även Euron är billig och Bosch hittar man oftast billigast i Tyskland.
http://www.byggahus.se/forum/verktyg-maskiner-fordon/141049-tips-tysklands-shopping-av-verktyg.html
http://www.byggahus.se/forum/verktyg-maskiner-fordon/141049-tips-tysklands-shopping-av-verktyg.html
Bosch lanserade för ett tag sedan 2Ah batterier till sin 10,8V serie. Blir lite dyrare, men var du osäker på 1,3Ah så är det kanske något att fundera över.
http://www.axminster.co.uk/bosch-bo...driver-li-ion-108v-in-l-boxx-20ah-prod890494/
Själv har jag ett par 10,8or från bosch. Jag har baa 1,3Ah och tycker det funkar bra i de vanliga skruvdragarna. I slagdragaren ett batteri gå åt rätt fort ibland, så där hade jag gärna haft lite mer kapacitet.
http://www.axminster.co.uk/bosch-bo...driver-li-ion-108v-in-l-boxx-20ah-prod890494/
Själv har jag ett par 10,8or från bosch. Jag har baa 1,3Ah och tycker det funkar bra i de vanliga skruvdragarna. I slagdragaren ett batteri gå åt rätt fort ibland, så där hade jag gärna haft lite mer kapacitet.
Jag hade en AEG BS 12 förut som jag sålde och har numera en (eller snarare flera) Boschar istället. Mycket skönare maskiner enligt mig, men det kan ju vara en fråga om personlig smak.statte skrev:
Du gör nog bäst i att känna och klämma lite på vardera modell.