Sådär, då fick jag hem en maskin. Det blev en "Bosch GOP 300 SCE2 Professional Multi Cutter 240v and 48 Accessories L-Boxx" från FFX. Ser ut att vara en ganska najs maskin. En rejäl limpa.
Rätt eller fel val? Tja... Jag hade ingen sådan här maskin innan, nu har jag en, samt har inget att jämföra med, så det känns som ett bra val för mig.
 
Lite avvikelse från ämnet, men är det någon som tror att en sådan här multimaskin kommer att komma i Makitas LXT-serie? Skulle vara intressant att ha den i 18 voltserien, när man ändå har börjat där. Har ingen lust att ha två batterisystem.
 
phl skrev:
Såg att Axminster har GOP250 för runt 100GBP just nu, svårlaget.
Någon som köpt denna från England? Jag undrar hur stickproppen ser ut..
 
bobas skrev:
Någon som köpt denna från England? Jag undrar hur stickproppen ser ut..
Säljs den i England så är det naturligtvis en engelsk propp, men den är ju bara o byta.
 
Nimajneb skrev:
Säljs den i England så är det naturligtvis en engelsk propp, men den är ju bara o byta.
Misstänker att han fiskar efter att vissa Bosch produkter sålda via england har haft vanlig tysk(svensk) kontakt med engelsk adapter påskruvad. Alltså bara att släppa en skruv o dra av adaptern så var maskinen klar. Så levererades min borrhammare från toolstop tex medan slipmaskinen kom med engelsk kontakt

Vet ej ang Gop tyvärr
 
kinglolle skrev:
Misstänker att han fiskar efter att vissa Bosch produkter sålda via england har haft vanlig tysk(svensk) kontakt med engelsk adapter påskruvad. Alltså bara att släppa en skruv o dra av adaptern så var maskinen klar. Så levererades min borrhammare från toolstop tex medan slipmaskinen kom med engelsk kontakt

Vet ej ang Gop tyvärr
jo det var det jag undrade, jag var bara lite slö att skriva då jag är ute och promenerar med hunden.. :)
 
Den GOP300 jag inhandlade har UK-stickpropp.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.