Såg denna idag som jag tidigare helt missat, men förmodligen så har @FredrikR redan denna hemma;)
Verkar lite enklare än GKF600 och verkar bara finnas med 6mm spännhylsa och har som 600 inte ställbart varvtal.
Funderar på om denna skall ersätta 600 eller skall det finnas två snarlika maskiner. Personligen hade jag varit mer intresserad av att dem kommit med en 18V fräs.

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
ceson ceson skrev:
Såg denna idag som jag tidigare helt missat, men förmodligen så har @FredrikR redan denna hemma;)
Verkar lite enklare än GKF600 och verkar bara finnas med 6mm spännhylsa och har som 600 inte ställbart varvtal.
Funderar på om denna skall ersätta 600 eller skall det finnas två snarlika maskiner. Personligen hade jag varit mer intresserad av att dem kommit med en 18V fräs.
Har letat i garaget men inte hittat nån än :oops:
Tror den varit upp här tidigare och ja, jag håller med dig ang 18V fräs. (y);)

• Gilla
ceson
  • Laddar…
Wow, begriper knappt hur jag inte sett den innan med tanke på att jag tycker mig ha väldigt bra koll på alla maskiner som det råkar stå Bosch på och är blåa till färgen....

Verkar ju vara en udda modell? Är det månne bara för nån utrikisk marknad? Den finns inte, och har vad jag vet aldrig funnits, upptagen för t.ex. svenska marknaden. Den verkar ju ändå ha funnits ett tag om man googlade, Bosch video från 2018.

Annars håller jag med ovanstående... WTB "18V GKF600"... grovt språk kanske, men Makita kan ta sin kantfräs och stoppa upp i .... höll på och förstöra en skiva för 5-siffrigt belopp p.g.a den jävla spännhylsan...

• Gilla
ceson och 1 till
  • Laddar…
Listad på Prisjakt också
Skärmdump av en Bosch GKF 550 fräslistad på Prisjakt med pris och cashback-erbjudande.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Undrar om den varit på tal på Tyska Bosch forumet, men jag hittar inte igen den där...:thinking:

• Gilla
ceson
  • Laddar…
Tyckte jag gick igenom allt Bosch på amazon häromdagen och såg den inte då men idag dök den upp.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.