Hej!
Packade precis upp min Bosch GCM 8 SJL och det verkar vara en bra och stabil såg. Blev dock lite förvånad över hur dålig finishen var på den. Nu är det ju en såg och inget prydnadsobjekt men reagerade ändå på att det var slarvigt limmat på ställen, dåligt skuren plast, torkat lim på sågbordet, skavmärken med mera. Är det normalt för dessa eller har jag bara fått ett dåligt ex?
Mvh J
Packade precis upp min Bosch GCM 8 SJL och det verkar vara en bra och stabil såg. Blev dock lite förvånad över hur dålig finishen var på den. Nu är det ju en såg och inget prydnadsobjekt men reagerade ändå på att det var slarvigt limmat på ställen, dåligt skuren plast, torkat lim på sågbordet, skavmärken med mera. Är det normalt för dessa eller har jag bara fått ett dåligt ex?
Mvh J
Låter inte likt Bosch, har aldrig stött på något av det du beskriver under mina 14 år som husägare och Bosch användare.J Janne82 skrev:Hej!
Mvh J
Har du möjlighet så påtala detta för stället där den köpts.
Renoveringsnovis
· Stockholm
· 647 inlägg
Kan du lägga upp ett par bilder så att man kan se vad du menar?
Kanske är jag som är petig. Men hade en Meec innan och den hade betydligt bättre finish. Bifogar bilder med några av grejernaPasjostrom skrev:
Produkter som diskuteras: "superlim"
Snabblim & superlim
Snabblim och superlim är kraftfulla, snabbverkande limtyper som passar för ett brett spektrum av material och användningsområden. Deras omedelbara bindning gör dem till utmärkta val för hushållsreparationer och gör-det-själv-projekt. Med
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden