Nu har de samma pris igen, jag skall definitivt köpa en, less på min lånade Cotech som man använder med livet som insats.PASwe skrev:
http://www.beijerbygg.se/templates/BB_Produkt.aspx?id=113280
Jag var på Beijer i sisjön idag för att köpa en, det var dock inte SJ utan bara S. De skulle inte få in SJ heller, men kunde skicka med en klinga till. Jag tackade nej.
Han sa dock att detta gällde alla Beijer. Har ngn varit inne på andra ställen och kan verifiera att det är SJ?
Sent from my GT-I9000 using Byggahus
Han sa dock att detta gällde alla Beijer. Har ngn varit inne på andra ställen och kan verifiera att det är SJ?
Hade ni köpt trots felaktig info och S istället för SJ? Jag har inget behov på ytterligare en månad ungefär så det är ingen panik. Hitachi C8FSHE försvann tyvärr från ffx annars hade den varit ett givet val för 189£
Men det står ju SJ i annonsen!zam skrev:Jag var på Beijer i sisjön idag för att köpa en, det var dock inte SJ utan bara S. De skulle inte få in SJ heller, men kunde skicka med en klinga till. Jag tackade nej.