PASwe skrev:
Vill bara uppmärksamma Beijers trevliga pris på GCM 8 SJ med stativ för 3995:-
Slog till idag och det kändes lite som julafton =)
Nu har de samma pris igen, jag skall definitivt köpa en, less på min lånade Cotech som man använder med livet som insats.

http://www.beijerbygg.se/templates/BB_Produkt.aspx?id=113280
 
Raskus skrev:
Nu har de samma pris igen, jag skall definitivt köpa en, less på min lånade Cotech som man använder med livet som insats.

[länk]
Jag bytte från en Cotech till en sådan. Underbart! Fattar inte hur jag stod ut innan :D
 
  • Gilla
Raskus
  • Laddar…
Jag var på Beijer i sisjön idag för att köpa en, det var dock inte SJ utan bara S. De skulle inte få in SJ heller, men kunde skicka med en klinga till. Jag tackade nej.

Han sa dock att detta gällde alla Beijer. Har ngn varit inne på andra ställen och kan verifiera att det är SJ?

Sent from my GT-I9000 using Byggahus
 
Matti_75 skrev:
Det enda felet på Boschen är när du kör den med dammsugare, den tjuvdrar ström så dammsugaren stänger aldrig av sig.
Min dammsugare startar ett par sekunder ibland, ganska sällan. Hoppar högt varje gång....
 
Vi har ju läst om att folk med Fein dammsugare har detta problem.
Själv har jag aldrig haft det med vare sig alto eller festoolsugare och en blå8S.
 
Vad är skillnaden mellan S och SJ?
 
Matti_75 skrev:
Det enda felet på Boschen är när du kör den med dammsugare, den tjuvdrar ström så dammsugaren stänger aldrig av sig.
Det är inte belysningen och/eller lasern som ställer till det?
 
vojma skrev:
Vad är skillnaden mellan S och SJ?

S saknar väl mjukstart, som SJ har. Väldigt trevligt.
 
  • Gilla
Alfredo
  • Laddar…
Har sedan tidigare en 10SD men saknar laser och (till viss del) belysning. Dessa är ju standard på SJ men är det det även på S?
 
Fast jag tycker inte mjukstarten på SJ:an är så mjuk som man kan tycka. Ämnet kan hoppa ändå om man inte håller det stadigt.
 
vojma skrev:
Har sedan tidigare en 10SD men saknar laser och (till viss del) belysning. Dessa är ju standard på SJ men är det det även på S?
Ja.
 
Hade ni köpt trots felaktig info och S istället för SJ? Jag har inget behov på ytterligare en månad ungefär så det är ingen panik. Hitachi C8FSHE försvann tyvärr från ffx annars hade den varit ett givet val för 189£
 
End skrev:
Fast jag tycker inte mjukstarten på SJ:an är så mjuk som man kan tycka. Ämnet kan hoppa ändå om man inte håller det stadigt.
Har inte upplevt det problemet utan tycker att den startar mjukt och fint. Menar du att ämnet "hoppar" på grund av vibrationerna när motorn startar?
 
zam skrev:
Jag var på Beijer i sisjön idag för att köpa en, det var dock inte SJ utan bara S. De skulle inte få in SJ heller, men kunde skicka med en klinga till. Jag tackade nej.

Han sa dock att detta gällde alla Beijer. Har ngn varit inne på andra ställen och kan verifiera att det är SJ?

Sent from my GT-I9000 using Byggahus
Men det står ju SJ i annonsen!
 
Raskus skrev:
Men det står ju SJ i annonsen!
Jo jag vet, men tydligen hade det blivit något fel så de har bara S hemma och skulle inte få in några SJ. Mannen på Beijer i Sisjön sa att det gällde alla Beijer. Se mitt inlägg tidigare.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.