Hej

Köpte nyligen en Bosch GCM 8 SDE Gersåg och märkte att den kom utan dammpåse. En koppling till dammsugare eller något verkar finnas dock.

Hur som helst. Jag är inte så avancerad så en dammpåse räcker, men jag hittar ingen som verkar passa. Någon som kan mer än jag som vet vad jag ska leta efter eller köpa?

Tack på förhand

SubZane SubZane skrev:
Hej

Köpte nyligen en Bosch GCM 8 SDE Gersåg och märkte att den kom utan dammpåse. En koppling till dammsugare eller något verkar finnas dock.

Hur som helst. Jag är inte så avancerad så en dammpåse räcker, men jag hittar ingen som verkar passa. Någon som kan mer än jag som vet vad jag ska leta efter eller köpa?

Tack på förhand
Du kan köpa denna från Bosch sida, bra pris och brukar levereras snabbt, det är originaltillbehöret.
Explosionsritning och prisuppgift på Bosch dammpåse, reservdelsnummer 1 609 B05 010, för GCM 8 SDE såg.

https://www.boschtoolservice.com/se/sv/boschprof/spareparts/gcm-8-sde-3601M19200

(y)

Vilken? Länken går en sida med ALLA reservdelar (flera hundra). Vilket nummer? :)

FredrikR FredrikR skrev:
Du kan köpa denna från Bosch sida, bra pris och brukar levereras snabbt, det är originaltillbehöret.
[bild]

[länk]

(y)

SubZane SubZane skrev:
Vilken? Länken går en sida med ALLA reservdelar (flera hundra). Vilket nummer? :)
Zooma bilden så ser du, 856.;)(y)

• Gilla
SubZane
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Zooma bilden så ser du, 856.;)(y)
Ah! Där! Dammpaase

Tackar!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.