1 979 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Bosch exenterslip
Tjena!
Såg att CO säljer en bosch blå excenterslip som heter ex 125, har inte sett den modellen förr. Är den en bra maskin? De tar 499 kr för den, är det ett bra pris? Såg behändig ut men hur är det med kapaciteten?
MVH/Ubbe
Såg att CO säljer en bosch blå excenterslip som heter ex 125, har inte sett den modellen förr. Är den en bra maskin? De tar 499 kr för den, är det ett bra pris? Såg behändig ut men hur är det med kapaciteten?
MVH/Ubbe
Tyvärr får man vad man betala för.
Det finns inga "bra" slipmaskiner under ca 1500-2000.
Har du en gång testat en slip för 3000-5000 SEK vill du inte tänka på att använda en billig.
Men även en billig/sämre slip går att använda, se bara till att koppla till en grovdamsugare till den det ger både bättre resultat och och sparar slip papper
Det finns inga "bra" slipmaskiner under ca 1500-2000.
Har du en gång testat en slip för 3000-5000 SEK vill du inte tänka på att använda en billig.
Men även en billig/sämre slip går att använda, se bara till att koppla till en grovdamsugare till den det ger både bättre resultat och och sparar slip papper
Klicka här för att svara