Tjena!

Såg att CO säljer en bosch blå excenterslip som heter ex 125, har inte sett den modellen förr. Är den en bra maskin? De tar 499 kr för den, är det ett bra pris? Såg behändig ut men hur är det med kapaciteten?

MVH/Ubbe
 
Jag tror du menar AEG EX 125 E. Säkert en toppenmaskin för det priset!
 
När jag tänker på det så stod den ju bland aeg grejorna, my bad!:p
Så den är värd pengarna? Var ju rätt kurs på den. Hur står den sig mot tex bosch pex?

/ubbe
 
Tror grøn bosch PEX 400 er bedre, men også dyrere. Den AEGen har bare grep på toppen, ikke noe framme osv. Den har også bedre filtering.

Men for 499 er den absolutt verdt.
 
Tyvärr får man vad man betala för.
Det finns inga "bra" slipmaskiner under ca 1500-2000.
Har du en gång testat en slip för 3000-5000 SEK vill du inte tänka på att använda en billig.
Men även en billig/sämre slip går att använda, se bara till att koppla till en grovdamsugare till den det ger både bättre resultat och och sparar slip papper
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.