Hej!
Maken önskar sig alltså en Bosch blå multimaster i julklapp.
Hittar den inte.... heter den något annat egentligen?
Någon som vet var jag kan få tag på en till bra pris?

Jättetacksam för hjälp

GOP är den riktiga beteckningen på den.

Det får nog bli en från Tyskland.
Lät som ett bra pris och snabb leverans.
Tack!
Ulrika

Paul-Staffanstorp
Hade ju garanterat övervägt Fein Multimaster istället då där finns mycket mer tillbehör till den och den behöver inte bli mycket dyrare.

Dr Fozz skrev:
Järnia har den för 1599kr enligt [länk] (ett av deras reklamhäften) men jag vet inte vad som ingår i paketet. Någon som vet?
Lilla standardkittet, dvs ett sågblad slipfot och lite slippapper, allt i en blå låda. Bra pris dock.

Stefan: Tack! Ett eller två batterier?

Två.

ClasseClas
Dr Fozz skrev:
Järnia har den för 1599kr enligt [länk] (ett av deras reklamhäften) men jag vet inte vad som ingår i paketet. Någon som vet?
Det låter som ett bra pris! Jag köpte ett sånt kit för ett tag sedan på Beijer och är mkt nöjd. Ibland hade det varit bra med 3 batterier. Det gäller att börja med båda batterierna fulladdade och sedan ladda om så fort första kroknar. Boschlådan har plats för ett 3:e batteri. Ska man köpa ett löst batteri går det på minst 500 SEK i Sverige. Det är det inte värt i mina ögon. Det hade gärna fått ingå i grundpaketet.

ClasseClas
Dr Fozz skrev:
Ursäkta OT, men vad är det för j-la köksbutik det har blivit av Järnia?? Kolla nättidningen. 6 sidor av 48 är verktyg, resten är tingeltangel.

Passa på och köp ett par hörselkåpor också om han inte redan har det. Fick hem min GOP igår och den var verkligen häpnadsväckande högljudd.

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.