Ja den har en kondensator som sitter minterad vid sidan om.
 
Ja, kondensator finns vid sidan om motorn, som Rolle85 skrev, och är inkopplad. Om den är hel vet jag dock inte. Får väl försöka lära mig hur man mäter dem.

Det är ju som du skriver jonaserik att den först rör sig och sedan går säkringen.
 
Är nog svårt som jag skrev att hjälpa den i starten, utan att skruva ner hela maskin i atomer, på kondingen står lite siffror och microfasad , skriv upp och sök så får du många träffar, har du någon EL-motorfirma eller omlindare på hyffsat avstånd så har dom säkert en. kostar inte många kronor och värt att prova. Ring före och hör.
 
Har du tryckt in korgen i botten och ser att den möter metallblecket!
 
Ja, fast nu har jag kopplat förbi alla säkerhetsbrytare. maskinen är helt nedmonterad.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.