hej,

första inlägget i detta suveräna forum. hoppas på hjälp. Ska sätta igen ett källar fönster, som sitter i en grund bestående av leca med puts på. Vad ska jag använda för material? vill inte plocka ut fönstret utan bara mura in det...
 
Leca kanske..?
 
Varför ska du inte plocka ut fönstret? Det är inget bra att ha ett fönster inmurat i väggen. Vill du bara bygga för det tillfälligt kan du kanske använda skivor av fibercement, typ Minerit, och sätta för med.
 
Oj, jag läste slarvigt. Det låter jättekonstigt att behålla fönstret i väggen, självklart tar du bort det.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.