Hej på er!
Jag undrar om någon fått priset för att köra bort sin överblivna sprängsten till krossen specificerad av sin "sprängare"? Eller om någon ring runt och fått priser på det. Det gäller Stockholm....
Mvh. Sabina
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.