drlomo #16 Medlem · Västra Götaland · 17 inlägg 4 jun 2011 10:40 drlomo Medlem Västra Götaland 17 inlägg 4 jun 2011 10:40 #16 Här kommer en bild på växelhuset på MEMA:n. Det är en 2610. Jag tog bilden när jag hade det isär för att serva den. Man ser att det är "riktiga" lager med egna lagerringar och inga lager som går direkt i säten i växelhuset.
Här kommer en bild på växelhuset på MEMA:n. Det är en 2610. Jag tog bilden när jag hade det isär för att serva den. Man ser att det är "riktiga" lager med egna lagerringar och inga lager som går direkt i säten i växelhuset.
drlomo #17 Medlem · Västra Götaland · 17 inlägg 4 jun 2011 10:41 drlomo Medlem Västra Götaland 17 inlägg 4 jun 2011 10:41 #17 -Vart f-n tog bilden vägen?