Tyresö
Ja, det kanske var fel delforum mitt inlägg hamnade i. Moderatorn kanske kan flytta mitt inlägg #15 till rätt plats.

pr95 skrev:
Nä det är fult att ljugaq(;^;)p-starkt att kunna erkänna sina misstagd^_^b
För att inte tala om hur lite vi skulle lära oss på ett forum där lögn var kutym. Idén med ett forum är att dela med sig av kunnande. En del av ens kunnande bygger på de misstag man gjort och gör (good judgement comes from experience, experience comes from bad judgement).

--- Mats ---

Mats Bengtsson skrev:
För att inte tala om hur lite vi skulle lära oss på ett forum där lögn var kutym. Idén med ett forum är att dela med sig av kunnande. En del av ens kunnande bygger på de misstag man gjort och gör (good judgement comes from experience, experience comes from bad judgement).

--- Mats ---
Håller helt med dig Mats, vi har alla nytta av att höra om varandras misstag. Själv var jag delaktig i en mycket intressant glue-up i helgen. Blev lite av ett kollektivt hjärnsläpp...mer info kommer.

Tyresö skrev:
Ja, det kanske var fel delforum mitt inlägg hamnade i. Moderatorn kanske kan flytta mitt inlägg #15 till rätt plats.
ordnat/mod

Tyresö
Daniel_N skrev:
ordnat/mod

Stort tack!

tlundberg. Det löste sig i alla fall. Påminner mig om en händelse för länge sedan när jag hade köpt en "vänstervriden" korkskruv och lät en arbetskamrat öppna en vinflaska. Han brottades/svettades länge med den och lyckades trasa sönder korken helt innan han kom på att någonstans ver det fel

Den dumme lär av sina misstag, den intelligente lär av andras.(Gammalt ordspråk)
Hur skall vi kunna göra detta om ingen berättar;)

ceson skrev:
Den dumme lär av sina misstag, den intelligente lär av andras.(Gammalt ordspråk)
Hur skall vi kunna göra detta om ingen berättar;)
Den nyfikne lär av sina misstag, den fege lär av andras.(Gammalt ordspråk)

Daniel_N skrev:
Håller helt med dig Mats, vi har alla nytta av att höra om varandras misstag.
För att inte tala om alla glada skratt som kan komma pga misstag.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.