Tjenare! Håller på med renovering osv här på gården, och det brukar lösa sig för det mesta, men nu har jag kört fast!
Ska sätta metall stänger ifrån trappräcke till trappstegen, och har provat mängder med olika visa att borra i "räcket" (testbit) och får inte ihop det till att bli bra🥴
Vet att det finns så galet mycket kunskaper här så ja tänkte ja frågar lite snällt om hjälp då googlade inte gett nått smidigt (antagligen sökt på fel vis)
Tacksam för minsta lilla tips ☺️
Mvh Stefan
Ska sätta metall stänger ifrån trappräcke till trappstegen, och har provat mängder med olika visa att borra i "räcket" (testbit) och får inte ihop det till att bli bra🥴
Vet att det finns så galet mycket kunskaper här så ja tänkte ja frågar lite snällt om hjälp då googlade inte gett nått smidigt (antagligen sökt på fel vis)
Tacksam för minsta lilla tips ☺️
Mvh Stefan
Klicka här för att svara
