Brukar inte vara jättestor avverkning på de där borren. Typ "något mer än om man försöker fräsa upp hålet med det vanliga borret". Beror givetvis på materialet men jag har vid något tillffälle gjort hål för kablage i masonitebakstycken till IKEA-möbler med dito borr. Till det fungerar de rätt bra 
Jo, de tar inte mycket. Ett sätt att förbätta averkningen är att göra som när man sågar, vinkla så borret tar mer nedtill, sedan vinkla så det tar mer upptill, och sedan mitten och så vidare.phl skrev:
--- Mats ---
Klicka här för att svara
