efter att ha misskött sitt gamla familjeföretag en längre tid har man så slutligen nått vägs ände! Man hade nog inte räknat med makten hos forum som detta, där den presumtive kunden med bara ett par knapptryckningar kan ta del av erfarenheter som kan vara helt avgörande vid val av husleverantör.
Att sedan läsa att Per-Anders och Carl menar att konjunkturen, regeringen eller bankens krav för att bevilja lån skulle vara orsak till att man går omkull visar ju bara att man inte förstått något alls.
Som sagt, verkligheten har kommit ikapp dem, men lägg deras namn på minnet, de försöker nog komma tillbaka i ny skepnad.
/MF