Hej!

Är det någon som vet var jag kan få tag på böjbara MDF-skivor i Malmö-Lund omr? Jag frågade på Bauhaus men killen där såg mycket frågande ut? :-? Jag ska sätta det i ett runt hål som vi precis sågat ut i en av våra innerväggar. Kanske kan man sätta något annat? En färdig fönster smyg är ganska så dyr så vi vill helst konstruera något själva. Tips mottages gärna!

/Sofie

Plywood eller Masonite?

Klart du kan köra med böjbar mdf (men Elds förslag borde oxå funka - och dessutom bli mkt billigare...). Prova på Beijer. Jag hittar iaf en länk till böjbar mdf på deras hemsida! http://kund.beijerbygg.se/BeijerWeb...EIJER.dll/EXEC/0/1rpzra900h28bb1ebjrp50ob6alw (finns en liten flik för böjbar mdf högst upp till vänster - klicka på den!)
Där finns artikelnr oxå, så även om din lokala beijerhandlare inte har dessa så borde de kunna ta hem dem!

Lycka till!

Mvh Henke

Böjbar mdf är oslagbar att jobba med. mycket bra resultat.

Jag skulle rekommendera böjbar mdf . Det är super att jobba med. Om det inte finns på din lokala bygghandel så ska dom kunna beställa det.

Lycka till! :)

• Gilla
Johan_Segernäs
  • Laddar…
Tack för alla era svar! :D Jag tror att jag ska försöka med Mdf-skivor, ska åka runt idag och se om jag hittar dem någonstans. ;)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.