Är detta ok eller ska man lägga något på tätskiktet?
Tätskiktet kommer ju alltid att vara fuktigt och svårt att hålla rent.
Brunnen (klämringen) är 150mm och Tile in slim är 200mm.
Vet att det finns mindre Tile in men de bygger mer på höjden och inte lika snygga enligt min smak.
Tätskiktet kommer ju alltid att vara fuktigt och svårt att hålla rent.
Brunnen (klämringen) är 150mm och Tile in slim är 200mm.
Vet att det finns mindre Tile in men de bygger mer på höjden och inte lika snygga enligt min smak.
Sitter och funderar på samma sak fast ett par år senare. Hur ser det ut under din Tile in idag?
Det blev den mindre varianten som är lite högre.B Byggarn_2000 skrev:
Tyvärr påverkade det fallet eftersom den mindre (150x150) bygger mer på höjden, men det är fortfarande godkänt.
Jag var i kontakt med Tebo och de hänvisade till plattsättare.
Tack! Hur funkar det att hålla rent tätskiktet som tittar fram? Eller lyckades du att täcka det helt och hållet?S swenzzen skrev:
Klicka här för att svara


