Min inspelningsbara DVD-spelare med hårddisk, har något för snabbt börjat gå ur tiden...
Var iväg och köpte en ny, Blu-Ray med hårddisk. Så långt, inga större motgångar, när jag skulle ställa in kanalerna gick det dock mycket mindre bra.
Blu-ray spelaren krävde ett abonnemangskort, för att visa hela kanalutbudet.
Bor i en bostadsrättsförening där vi enbart får ut en analog signal ur hålet i väggen.
Dock var killen på LG´s support oerhört trevlig och trodde till en början att det skulle kunna gå att ställa om spelaren att hantera den analoga signalen, men icke.
Så nu min fråga till alla teknikproffs, var kan jag finna en DVD/Blu-ray spelare med en hårddisk som kan hantera en analog inkommande signal?
Har ingen större lust att behöva köpa ett kort eller vad det är, och betala två gånger för att få DVD/Blu-ray spelaren att visa alla kanaler som jag egentligen redan har.