Vad tror ni om glasull som legat ute blivit blöt.
Kan man ta in isoleringen i ett torrt utrymme, där man har en avfuktare och få isoleringen torr, eller är det bara att slänga och köpa nytt.
Isoleringen är glasull.
 
Den har legat ute hela sommaren, men det är bara en del av isoleringen som blivit blöt. Men jag provar väl att torka den så får vi se.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.