cubix #1 Medlem · V-norrland · 667 inlägg 24 okt 2004 09:18 cubix Medlem V-norrland 667 inlägg 24 okt 2004 09:18 #1 Vad tror ni om glasull som legat ute blivit blöt. Kan man ta in isoleringen i ett torrt utrymme, där man har en avfuktare och få isoleringen torr, eller är det bara att slänga och köpa nytt. Isoleringen är glasull.
Vad tror ni om glasull som legat ute blivit blöt. Kan man ta in isoleringen i ett torrt utrymme, där man har en avfuktare och få isoleringen torr, eller är det bara att slänga och köpa nytt. Isoleringen är glasull.
cubix #2 Medlem · V-norrland · 667 inlägg 24 okt 2004 10:01 cubix Medlem V-norrland 667 inlägg 24 okt 2004 10:01 #2 Den har legat ute hela sommaren, men det är bara en del av isoleringen som blivit blöt. Men jag provar väl att torka den så får vi se.
Den har legat ute hela sommaren, men det är bara en del av isoleringen som blivit blöt. Men jag provar väl att torka den så får vi se.