Skruvade bort plaströret i en fresh 90 ventil, upptäckte att skarven mellan rören var otät och isoleringen blöt.
Vet inte exakt vad det är för isolering, (ska editera inlägget senare) men nån sorts gul "ull", huset är två år.
Kan ju lista ut att blöt isolering inte är så bra, men vad bör jag göra just nu?