Jag o frugan firar jubileum idag... O hon fick en present hon tjatat om länge nu.... En BLOMMIG skruvdragare från rusta... Då kanske jag får behålla min nyinköpta Bosch för mig själv.. :D
 
Fint! Låter som en riktig kärleksgåva :)

Men borde ju stå Toolwoman på ;)

31101065_l.jpg

För dom lite mer tuffa typerna finns den även i cammo och tufft dödskallemotiv :D

31101066_m.jpg31101067_m.jpg

Hua, får rysningar i hela kroppen
 
elof skrev:
Fint! Låter som en riktig kärleksgåva :)

Men borde ju stå Toolwoman på ;)

[bild]

För dom lite mer tuffa typerna finns den även i cammo och tufft dödskallemotiv :D

[bild][bild]

Hua, får rysningar i hela kroppen

Åhhh...dödskallar!! Jag slänger makitan, o fixar riktiga doningar!
 
ClasseClas
Hur go' är den här då? Adidas-skor, huka er!
4966376130498.jpg
Hitachi C6BU2.

Jag blev tvungen att köpa en C6BU istället.
 
Litet synd att seriösa verktygstillverkare numera verkar ägna så stor tid åt det ytliga. Bosch, Makita, DeWalt, Panasonic, Hitachi m.fl. kör med allt mer loggor och dylikt i relief som iaf jag inte ser någon funktion i. Däremot blir det betydligt bökigare att hålla prylarna rena. Skulle hellre se att fokus låg på funktion, ergonomi och tillverkningskostnad i stället.

Zephir
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.