Byggahus.se
Har hört såna skräckhistorier förut, den där vanföreställningen med att det inte är ok att bila upp vardagsrumsgolvet för att övre hjulet ska gå fritt.
 
Precis, hade bara gett en rustik känsla till rummet..
 
Ola C Ola C skrev:
Sno er nu, arboga för 1000 pix i göteborg. @vectrex [länk]

[bild]
Svarat på annonsen. Har dock haft motorhaveri på min bil i veckan så vet i fan hur jag ska få hem den om jag får den.
 
V vectrex skrev:
Svarat på annonsen. Har dock haft motorhaveri på min bil i veckan så vet i fan hur jag ska få hem den om jag får den.
Hört att skåningarna kör tunga saker i utbyte mot kakor...fast den kanske är för lätt? :S Håller tummarna för att du får den. I värsta fall får vi väl skramla ihop till en rent-a-wreck-bil åt dig ;)
 
Den hade varit fin att ha hemma, men som vanligt ser man saker ALLDELES FÖR SENT......
Undrar vad som eventuellt kan vara fel på den med tanke på priset?
 
V vectrex skrev:
Har dock haft motorhaveri på min bil i veckan så vet i fan hur jag ska få hem den om jag får den.
Det är väl det minsta bekymret......
 
  • Gilla
elpaco
  • Laddar…
R roli skrev:
Det är väl det minsta bekymret......
Det vet jag inte. Hade jag varit säljare hade jag velat ha en bekymmersfri affär med en köpare som kom direkt.

Oavsett, jag svarade 11 minuter efter annonsen lades upp. Fanns inget telefonnummer eller mailadress så jag skrev meddelande i blocket appen. Har inte fått svar och annonsen är borta så det är nog rätt kört nu.
 
Efter klockan 22 vill nog ingen säljare bli av med sina varor och till måndagen hade du ju säkert "fått napp" här på forumet med transporthjälp.

Var nog många (inte jag:cry:) som svarade på den annonsen. Kanske t.o.m blev så att säljaren plockade bort den för att han insåg att den var alldeles för billig eller att det var någon som ville skämta med en kompis.....(försöker "trösta" mig för att det inte blev min maskin:rolleyes:)

Jag hade gärna velat köpt den maskinen men jag är för långsam.
 
V vectrex skrev:
Ja, väldigt fina maskiner. Spiralkutter hade Feldern också. Den hade jag kunnat tänkt mig köpa om priset blivit mindre än vad jag gav för Hammern. Men det springer säkert iväg över 50000kr eller vad tror ni andra?
47k + moms slutade den på.
 
Ola C Ola C skrev:
47k + moms slutade den på.
Japp, plus 3370 i serviceavgift. Så för mig hade det blivit 62962kr. Man gör nog inga klipp på såhär fina grejer, inte på auktionssajter åtminstone!
 
Tips vet jag inte men det här stativet va ju brutalt, arbogan som är påhängd ser ut som en liten leksaksmaskin. @Daniel_N det här vore väl nåt för baxarsekten att bita i och vad jag vet har alla dina pelarborrar lite begränsat med utrymme mellan chuck o pelare:)

Stort pelarborrstativ i en container, som ser ut som en leksak jämfört med dess storlek.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


https://www.blocket.se/ystad/Pelarborr_77712547.htm?ca=23&w=3
 
Den vore nice:) Men 200 rpm som lägsta faller inte riktigt mig på läppen. O så var det det där med platsen. Har blivit så trångt sen jag måste ta hänsyn till all plats du har caddat in för @Frustrator s hörna!
 
Gammal pelarborrmaskin i grönt, på stativ med borrkronor på ett cirkulärt bord, mot en vit vägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.