T Taren43 skrev:
Skulle bränt till direkt! Men Blocket kräver ju Svenskt Bank-ID nuförtiden och jag som ålänning kan inte längre kontakta säljare via Blocket... tror denna skulle vara en perfekt uppgradering från min Emco Rex B20.
Jag har hört av mig till säljaren och får agera som din kommunikatör om den är kvar.

• Gilla
  • Älska
Solvskaftet och 4 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Jag har hört av mig till säljaren och får agera som din kommunikatör om den är kvar.
Superschysst!

Tyvärr förlorade Team Byggahus den här gången, då hyveln såldes nyss.

• Ledsen
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Man kan ju undra var vår lagledare @Frustrator höll hus. Jag var ju minst en timme sen på tipset o då gör man sällan klipp.

Ola C Ola C skrev:
Man kan ju undra var vår lagledare @Frustrator höll hus. Jag var ju minst en timme sen på tipset o då gör man sällan klipp.
Han har någon typ av bisyssla också som tar tid. Inget han bara kan släppa heller då det tydligen är en hjärtesak.

• Gilla
Testarn
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Jag är oändligt tacksam för kraftsamlingen, må vi ha bättre jaktlycka kommande gång!

• Gilla
Hep
  • Laddar…
Ola C Ola C skrev:
Hade fullt sjå med att blåsa upp en 3mm stor ballong just då..

• Älska
  • Gilla
Norrtull och 4 till
  • Laddar…
Gammal skomakarmaskin med flera arbetsredskap, stående på en arbetsbänk i ett verktygsrum.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Frustrator Frustrator skrev:
[bild]
Exakt hur ser din lista ut på saker du bevakar??

• Haha
kashieda och 3 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Exakt hur ser din lista ut på saker du bevakar??
Lista? Jag skriver in -auktion i sökrutan, så jag slipper alla värdelösa auktioner. Sen går jag igenom allt i kategorin verktyg och industrimaskiner.
Samtliga handmaskiner går bort som tips då de billiga alldeles för ofta är antingen bluff eller stöldgods (eller både och).
Och sen delar jag ut tips till de som har en privat service. Förutom @Ola C , han får random tips oavsett om han vill eller inte. Bla på en fin 2m plastelefant..
Och resten slänger jag upp här :)

• Gilla
  • Älska
  • Wow
  • Haha
Tule54 och 13 till
  • Laddar…
Anmäl er till @Frustrator s privata blockettipstjänst.! Ett litet axplock från när han skulle hålla koll på metallsvarv åt mig. Många bra att ha saker där...ganska säker på att han hade knackat en liten kod "IF gratis send tip to OLA".

Två figurer av elefanter i kläder med keps, används som vägvisare. Står på golv med trälådor och andra föremål i bakgrunden. Pris 500 kr styck.
Skapa konto

Två svarta cylinderhattar med olika innermått på ett bord, säljes för 200 kr på nätannons.
Skapa konto

En konstgjord bisonoxe med mankhöjd ca 1,8 m och längd ca 2,5 m står på ett golv med en gul dörr och en gaffelvagn i bakgrunden. Auktionstext under bilden.
Skapa konto

Gratis sopmaskin visas på en onlineannons, med meddelandealternativ och detaljerad information.
Skapa konto

Redigerat:
  • Haha
  • Älska
  • Gilla
Tule54 och 10 till
  • Laddar…
Ola C Ola C skrev:
Ett litet axplock från när han skulle hålla koll på metallsvarv åt mig. Många bra att ha saker där...
Hur fick du hem bisonoxen? 🙃😂

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Hur fick du hem bisonoxen? 🙃😂
Som du ser i auktionen gick den tyvärr till @Pysslarn (som egentligen heter Ronnie).

• Haha
  • Gilla
Pysslarn och 3 till
  • Laddar…
Ola C Ola C skrev:
Som du ser i auktionen gick den tyvärr till @Pysslarn (som egentligen heter Ronnie).
Kolla på bisonen igen och sen på en viss lundasnickares profil.. rätt säker på att Ronnie bara agerade bulvan mao. Hört att det byggs en helt ny huskropp bara för att ställa ut den vackra statyn...

• Gilla
  • Haha
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Jag hade inte kunnat hålla mig. Jag hade absolut köpt elefanten och smugit in den på min frus kontor.

• Haha
  • Gilla
Uffe A och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.