Lägg ut en annons på blocket.
"Tegelpannor bortskänkes mot att ni plockar ner dem själva. Nerplocket måste ske innan den 15:e april"
(eller när du nu vill ha bort dem).
Jag tror det blir svårt att få något för dem om de inte är nerplockade.
Jag tror absolut du kommer få napp.
Om du vill suga ut lite småpengar så är det nockpannorna som är värdefullast.