Jag ska lägga nytt tak med nya tegelpannor och kommer att kassera mina gamla tegelpannor från sent 40-tal. Kan man sälja dessa? Eller skänka bort dem mot att någon hämtar dem på taket så slipper man ju det jobbet. Någon med tips :)
Villan finns i Göteborg.
//OSkar
 
Lägg ut en annons på blocket.
"Tegelpannor bortskänkes mot att ni plockar ner dem själva. Nerplocket måste ske innan den 15:e april"
(eller när du nu vill ha bort dem).

Jag tror det blir svårt att få något för dem om de inte är nerplockade.

Jag tror absolut du kommer få napp.

Om du vill suga ut lite småpengar så är det nockpannorna som är värdefullast.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.