Jag har funderat länge på att göra äpplemust, mitt problem är bara att jag inga äpplen har.

Är det möjligen någon här som har massa äpplen de inte vill eller orkar ta hand om som jag kan få?

Gärna runt kungälv

//Andreas
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.