A Andreas Ludde Lundell #1 Medlem · västra götaland · 372 inlägg 17 sep 2015 22:10 Andreas Ludde Lundell Medlem västra götaland 372 inlägg 17 sep 2015 22:10 #1 Jag har funderat länge på att göra äpplemust, mitt problem är bara att jag inga äpplen har. Är det möjligen någon här som har massa äpplen de inte vill eller orkar ta hand om som jag kan få? Gärna runt kungälv //Andreas
Jag har funderat länge på att göra äpplemust, mitt problem är bara att jag inga äpplen har. Är det möjligen någon här som har massa äpplen de inte vill eller orkar ta hand om som jag kan få? Gärna runt kungälv //Andreas