Ganska simpelt faktiskt skivan är limmad av tre brädor två som är okantad på sidorna och en kilsågad i mitten sen tog ja spill bitarna till benen som ja fälldeur med kap o gjer sågen.tapphålen gjorde ja med stämmjärnet.glömde säga att när benen är kapad tappad så såga jag kilar på långsidorna för o få en känsla av att dom är lite svängda
Medlem
· Västragötalandslän
· 33 inlägg
Hur är bordsskivan fäst med benställningen?
Klicka här för att svara


