Hej,
Jag har ett hus med rödfärg, och plastfärg över. Den sitter inte så hårt, men panelen är lite ojämn. Kan man slippa skrapa? Testade att blästra, och det ser ut å funka, men det är som att det inte kommer fram tillräckligt med sand. Slangen är lite vikt på ett par ställen. Kan det vara det? Det är en billig blästerpistol, typ från Biltema
Jag har ett hus med rödfärg, och plastfärg över. Den sitter inte så hårt, men panelen är lite ojämn. Kan man slippa skrapa? Testade att blästra, och det ser ut å funka, men det är som att det inte kommer fram tillräckligt med sand. Slangen är lite vikt på ett par ställen. Kan det vara det? Det är en billig blästerpistol, typ från Biltema
Rödfärg brukar man borsta och numera finns det div. elektriska tillbehör man kan införskaffa för endamålet. Ett tips är att använda helkroppsdräkt med täta skyddsglasögon och mask om dessa införskaffas. Lycka till
Produkter som diskuteras: "skyddsglasögon"
Skyddsglasögon
Skyddsglasögon är ett oumbärligt tillbehör för att skydda dina ögon från potentiella skador orsakade av skräp, damm, kemikalier eller intensivt ljus under arbete. Vårt sortiment av skyddsglasögon erbjuder högkvalitativa produkter som
Läs mer
Tack Robban, det måste jag testa.R Robban8 skrev:
Märkte att kompressorn måste stå ett tag innan det blir tryck i den. Nu blev det mera fart
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden