Ja hur gick det med din beställning då?smasseman skrev:Nu kom det ett kort svar på mitt mail där dom säger "Skickas idag." Så förhoppningsvis så blir jag inte blåst på pengarna utan bara på den utlovade leveranstiden. Svarstid på mitt mail: 38 timmar. Ok enligt vissa, inte helt ok enligt mig. Men jag kanske är lite gnällig nu eftersom jag är irriterad av att ha fått vänta på leveransen.
Återkommer med uppdatering senare när leveransen är gjord, om den kommer.
Jodå, min beställning kom bara någon dag efter att dom svarade på mitt mail.
Den utlovade leveranstiden hölls inte men när varan väl kom så funkade den bra. (Konstigt vore det annars eftersom jag beställde en plastlåda.)
Har man tid att vänta så kan man beställa där men jag kommer testa något annat ställe nästa gång.
Den utlovade leveranstiden hölls inte men när varan väl kom så funkade den bra. (Konstigt vore det annars eftersom jag beställde en plastlåda.)
Har man tid att vänta så kan man beställa där men jag kommer testa något annat ställe nästa gång.
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Jag kan ju tycke att det vore schysst att i så fall komma tillbaka till tråden och berätta det, med tanke på rubriken osv.smasseman skrev:Jodå, min beställning kom bara någon dag efter att dom svarade på mitt mail.
Nu gjorde du ju också det, iofs efter rätt lång tid men ändå.
Samma här. 3 år senare :-o. Blåst av elnu.se alltså. Beställde för 6 500 kr för 14 dagar sedan, fortfarande ingen leverans
(Tog mot faktura så ingen förlust av pengar, men däremot en jädra massa tid och krångel).... Det står 2 olika mobilnummer på hemsidan, inget av dom fungerar. Inget svar på mail. Tråkigt...
Medlem
· Västernorrland
· 12 009 inlägg
Det som ställer till det är troligen att de inte har det i lagret fast de påstår sig ha för då ser det ju bättre ut. De hoppas alltså på att logistiken fungerar mellan dem och grossist för nån dag hit eller dit kan de flesta acceptera utan att gräva i det. Problemet kommer väl den dagen de har maxat sin kredit och kunderna beställer nåt dyrt. Då ska de betala sina fakturor först och det kanske det inte finns pengar till.............
Så en påkostad webshop betyder inte på något vis att lagren är välfyllda men det får man ju ta med i beräkningarna om man köper på nätet. Allt kan ju hända typ.........
Så en påkostad webshop betyder inte på något vis att lagren är välfyllda men det får man ju ta med i beräkningarna om man köper på nätet. Allt kan ju hända typ.........
Klicka här för att svara