V vera #1 Medlem · kronobergslän · 40 inlägg 26 jan 2010 18:44 vera Medlem kronobergslän 40 inlägg 26 jan 2010 18:44 #1 Hej det blåser in kall luft från köksfläkten. ha tittat så att kallrasskyddet slår igen o det gör det. Tog bort röret från fläkten o det blåste kallt där. Vart kan det vara för fel någon som kan hjälpa mig? Mvh Vera
Hej det blåser in kall luft från köksfläkten. ha tittat så att kallrasskyddet slår igen o det gör det. Tog bort röret från fläkten o det blåste kallt där. Vart kan det vara för fel någon som kan hjälpa mig? Mvh Vera
ByggaNytt #2 Medlem · Stockholm · 2 715 inlägg 27 jan 2010 13:08 ByggaNytt Medlem Stockholm 2 715 inlägg 27 jan 2010 13:08 #2 Kallrasskyddet tätar nog inte ordentligt? http://www.byggahus.se/forum/ventilation/48911-kallrasskydd-i-koeksflaekt.html
Kallrasskyddet tätar nog inte ordentligt? http://www.byggahus.se/forum/ventilation/48911-kallrasskydd-i-koeksflaekt.html
T Tjoa #3 Medlem · Huskvarna · 1 681 inlägg 27 jan 2010 20:50 Tjoa Medlem Huskvarna 1 681 inlägg 27 jan 2010 20:50 #3 Vad har du för ventilation i övrigt?, självdrag, frånluftsventilation eller ftx? Bor du i villa eller lägenhet?
Vad har du för ventilation i övrigt?, självdrag, frånluftsventilation eller ftx? Bor du i villa eller lägenhet?