Vår blandare läcker vatten ut på köksbänken, som är gjord av trä. Det läcker från en av springorna och alltid ut på samma sida. Tänkte att det endast läcker när vi precis har spolat vatten. Men ser nu att det läckt under natten. Låg en liten pöl på bänken i direkt anslutning blandaren. Kranen är från IKEA. Det är inte vi själva som installerat.
Jag bifogar bild. Som ni ser börjar träet skadas.
Hoppas någon utav er vet vad som är felet och hur det ev. kan åtgärdas.
Jag bifogar bild. Som ni ser börjar träet skadas.
Hoppas någon utav er vet vad som är felet och hur det ev. kan åtgärdas.
Nej, vi tyckte inte heller det var så smart. Planen är att byta till granit.S Stegatorparn skrev:
Vi får kontakta tidigare ägaren och fråga om kvitto.
Tusen tack för hjälpen!
Klicka här för att svara
