Denna blandare läcker mycket nertill mot plåten.... Jag har inte skruvat loss den för det fanns ingen avstängning för vattnet..... Tänkte bara kolla med experter innan om det är lönsamt att laga den. Mvh

• Köksblandare vid diskbänk med tecken på läckage vid basen, omgiven av kakel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
P Pastornpå norralund skrev:
Denna blandare läcker mycket nertill mot plåten.... Jag har inte skruvat loss den för det fanns ingen avstängning för vattnet..... Tänkte bara kolla med experter innan om det är lönsamt att laga den. Mvh
Du kan köpa en ny på biltema för 399 kr.

• Gilla
Fideliox
  • Laddar…
G gmogmo skrev:
Du kan köpa en ny på biltema för 399 kr.
Jo det kan jag men det var ju inte det jag ville.

P Pastornpå norralund skrev:
Jo det kan jag men det var ju inte det jag ville.
Då får jag vara tydligare. Ingen kan reparera den för mindre än 399 kr.

• Gilla
Fideliox
  • Laddar…
F
Ikea har 10 års garanti på blandare. Få pengarna tillbaka och köp inte ikea igen.

G gmogmo skrev:
Då får jag vara tydligare. Ingen kan reparera den för mindre än 399 kr.
Ok

F Fideliox skrev:
Ikea har 10 års garanti på blandare. Få pengarna tillbaka och köp inte ikea igen.
Går dom inte att reparera?

Dom har lite eller inga delar och byter ofta leverantörer.

Rek att köa en Mora eller fmmattsson eller liknande nästa gång och samtidigt sätta avstängning så att när något händer nästa gång så blir det lite enklare i tillvaron.

Köp inte på biltema…

• Gilla
Pastornpå norralund
  • Laddar…
Dr Benz Dr Benz skrev:
Dom har lite eller inga delar och byter ofta leverantörer.

Rek att köa en Mora eller fmmattsson eller liknande nästa gång och samtidigt sätta avstängning så att när något händer nästa gång så blir det lite enklare i tillvaron.

Köp inte på biltema…
Kom dock ihåg att alla reservdelar till Mora och FMM är dyrare än biltemas blandare.

• Gilla
Pastornpå norralund och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.