Hej!

Har ett fin gammalt hus från 1922 där vi vill bevara det gamla stuket så långt det går.

Nu har sambon hittat fina blandare från www.sekelskifte.com

Har någon erfarenhet av om deras produkter är ok ur funktion/prestanda/hållbarhet?

Hittar ingen info om tillverkare eller produktspec och då blir jag genast tveksam. Man vill ju inte sätta in något med bristande kvalitet bara för att det är snyggt...

Inget fel i att ha lite udda. Men om det läcker igenom om något/ra år , så kan det bli problem med att hitta reservdelar , inte som nya med liksom standard på käglor och annat. Men friskt vågat, häften vunnet.

• Gilla
hempularen
  • Laddar…
J Jonne-J skrev:
Hej!

Har ett fin gammalt hus från 1922 där vi vill bevara det gamla stuket så långt det går.

Nu har sambon hittat fina blandare från www.sekelskifte.com

Har någon erfarenhet av om deras produkter är ok ur funktion/prestanda/hållbarhet?

Hittar ingen info om tillverkare eller produktspec och då blir jag genast tveksam. Man vill ju inte sätta in något med bristande kvalitet bara för att det är snyggt...
Vad valde ni till slut och hittade du mer info om kvaliteten? Jag går i precis samma tankar.

K Kim84 skrev:
Vad valde ni till slut och hittade du mer info om kvaliteten? Jag går i precis samma tankar.
Fick tillslut fram riktiga produktblad där det framgår att de är testade till 10 bar så då körde vi på denna. Funkar fortfarande efter 1 års bruk men börjar den strula så får frugan nöja sig med en Mattsson eller nåt 😅

• Älska
Kim84
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.