2 475 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Blandare m.m i rostfritt?
Hur är det att ha blandare till badkar och tvättställ i rostfritt istället för krom? Jag vet att det är dyrare men hur är det rent praktiskt? Jobbigare att hålla rent kanske?
Nån som har det i sitt badrum?
Jag undrar eftersom vi har köpt en handukstork i rostfritt och har ännu inte köpt badkarsblandare, dusch och tvättställsblandare.
Nån som har det i sitt badrum?
Jag undrar eftersom vi har köpt en handukstork i rostfritt och har ännu inte köpt badkarsblandare, dusch och tvättställsblandare.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 229 inlägg
Lättare att hålla rent eftersom smuts och avlagringar inte syns på samma sätt. Har själv erfarenhet av "rostfria" borstade Mora INXX sedan 2000 och kan inte säga annat än att de är lättstädade.
Hej
vi har rostfria blandare från Strandhs i kök och badrum. Dom är billigare än Mora och Tapwell, men dessvärre tycker jag inte att kvaliteten är den bästa. Kranarna droppar lätt och det rinner (om än lite) från packningar etc. Det är väl som vanligt, man får vad man betalar för. Jag håller dock med Johan att dom rostfria är lättstädade.
Häls
Fredrik
vi har rostfria blandare från Strandhs i kök och badrum. Dom är billigare än Mora och Tapwell, men dessvärre tycker jag inte att kvaliteten är den bästa. Kranarna droppar lätt och det rinner (om än lite) från packningar etc. Det är väl som vanligt, man får vad man betalar för. Jag håller dock med Johan att dom rostfria är lättstädade.
Häls
Fredrik
Klicka här för att svara