Jag behöver komplettera huset med några element som det är tänkt att koppla på befintlig stam. Har fått tag på några radiatorer men när jag hämtade dem så såg jag att flödet i dessa radiatorerna inte skulle bli det samma som i det befintliga som har 1″ rör. Anslutningen till de nya radiatorerna är endast 15mm. Går det att gänga upp elementen och sätta ny 1" böj och ventil? Eller spelar det inte så stor roll?