Jag har precis flyttat in till ett hus byggd 1973. Före ägaren har gjort radonsanering med ett FX ventilation system och nivåer är ganska bra. Har börjat riva ner tapet och gamla tapet kom av med och ser vad ser ut som blåbetong. Är det farligt att det är synlig? Ska jag göra något att hantera det — radon tapet?