Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 7 407 inlägg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 7 407 inlägg
Den bästa veden blir ju grillved då man ska både "äta" och andas in skiten. I spisen slipper jag båda delarna så där är det verkligen inte så noga.B bo-ca skrev:
Björknäver sotar en aning men det är ju det man betalar sotaren för att lösa varje år.
Klicka här för att svara
