varför är det noga att hålla c/c mått när man gör bjälkar?
 
Tja, det är ju mycket enklare att beräkna hållfasthet/nedböjning av golvet.

Sen har ju isolering och golvspånskivor mått som passar "normalt" cc-avstånd...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.