Det blir ju på snudden till löjligt när du hela tiden hävdat att det är den blå som tände lampan tidigare, och dessutom inte svarade på frågan om det var den högra brytaren som tände lampan 😉🤔
Hur ser det ut i lampänden, vad sitter det för kontakt där, är du säker på att den blå inte går dit också?