D Dilato skrev:
Det blir ju på snudden till löjligt när du hela tiden hävdat att det är den blå som tände lampan tidigare, och dessutom inte svarade på frågan om det var den högra brytaren som tände lampan 😉🤔

Hur ser det ut i lampänden, vad sitter det för kontakt där, är du säker på att den blå inte går dit också?
Vet inte vad du pratar om då jag inte har hävdat det och någon fråga om vilken brytare som tände kan jag inte se. Problemet löst, tack.
 
Embro95 Embro95 skrev:
någon fråga om vilken brytare som tände kan jag inte se
D Dilato skrev:
Var det den högra knappen som tände lampan?
men skit samma, det funkar ju nu.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.