Magnus E K
Jag har inte koll på vad som är billig(as)t för stora datamängder, förbrukar själv väldigt lite när jag är ute och rör på mig (och ännu mindre i år än vanligt). Kör med Telenor kontantkort och betalar 299 kr per år för 10 GB, vilket är mer än jag normalt gör av med (och resten sparas, förutsatt att man laddar nytt minst en gång om året). Jämfört med vad fasta fibern kostar är det nästan ingenting.

Redigering: Äsch, detta är ju för mobilen och frågan gällde separat mobilt bredband. Ignorera.
 
Det kommer inte vara någon större åtgång det ska bara användas till att betala räkningar en gång i månaden till att börja med.
 
P
Behöver du separat mobilt bredband,du har ingen mobil?
 
Handyman 1 skrev:
Behöver du separat mobilt bredband,du har ingen mobil?
Det ska sättas in i en wifi puck, mobil finns men tänkte hitta ett alternativ till abonnemanget som fanns i den innan.

Smidigt med separat uppkoppling.
 
P
Tänkte bara att det är onödigt med flera kort/abb,man kan ju använda telefonen som wifi router till dator mm.
 
  • Gilla
HasseTeknik
  • Laddar…
Handyman 1 skrev:
Tänkte bara att det är onödigt med flera kort/abb,man kan ju använda telefonen som wifi router till dator mm.
Ja det är onödigt, men mor tycker det är lite jobbigt med smartphone hon grejar inte riktigt det där än.
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
Hittade ett abonnemang som passar bra.
Tre 100mb för 19 kr sedan betalar man en fast avgift beroende på hur mycket man förbrukar med ett pristak.
Skönt å slippa tanka kontantkort.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.