Hej jag undrar om hur dyr en garageplatta kan bli?
plattan kommet att bli 36kvm stor.
det är berg direkt under jorden ca 1-3 dm ner.
jag behöver inte ha plattan issolerad.
räcker det att gjuta direkt från berget ca 15cm tjock platta eller måste man ha grus under?
räcker 15 cm eller hur tjock måste plattan vara för att hålla ?