1 433 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
Billigar kyl/frys?
Hej!
Är i begrepp att handla ny kyl och frys, bör vara minst 175cm höga. När man tittar på nätet får man fram att billigast blir det på typ Elgiganten med paketpris på oftast 10990kr. Men, detta är ju då Bosch eller liknande... Finns det ingenstans där man kan köpa ett kyl/frys-paket av något mer lågprismärke för en lägre summa?
Mvh Pagge
Är i begrepp att handla ny kyl och frys, bör vara minst 175cm höga. När man tittar på nätet får man fram att billigast blir det på typ Elgiganten med paketpris på oftast 10990kr. Men, detta är ju då Bosch eller liknande... Finns det ingenstans där man kan köpa ett kyl/frys-paket av något mer lågprismärke för en lägre summa?
Mvh Pagge
Jag äger några mindre hyresfastigheter, och köper regelmässigt nyare kylfrysar på Blocket för under tusenlappen. Bäst är om du kan hitta någon som precis köpt bostadsrätt och skall riva ut köket. Då kanske de säljer den 'gamla' kylfrysen för en femhundring för att slippa bära ut den själv.pag skrev:Hej!
Mvh Pagge
Jag skulle nog hellre valt ett dyrprismärke begagnat än ett lågprismärke nytt. Själv har jag en Electrolux, 2 meter, som var max fem år gammal och som jag gav 500 spänn för. Tvättmaskin Whirlpool hade hon med, 1400 varv, så den tog jag också för en 500-ing.
Köpte nyligen disk/tvätt/tork, Miele, 3 år gamla, 30% av nypris. Mycket nöjd med dem, men även med att de kostade 11000 istället för 34000 kr.
Klicka här för att svara