2 643 läst ·
5 svar
3k läst
5 svar
billig sjösten?
Du kan ju kolla igenom den här sidan:http://www.kakelimport.se/ByggShop/index.eb
De kanske har något som faller i smaken? Det är jäkligt billigt iallafall!
Mvh/Malin
De kanske har något som faller i smaken? Det är jäkligt billigt iallafall!
Mvh/Malin
Har själv köpt på Silvan för 199:-/kvm. Finns dock bara i olika nyanser av beige (inte brunt, som i Killing-filmen...).
Har lagt dessa sjöstensplattor på fönsterbänkarna i hela huset (alltså där man ställer blomkrukorna). Blev jäkligt snyggt och riktigt billigt.
Att det vara andrasortering spelar ingen roll. Det visade sig att de "fulaste" plattorna blev de snyggaste efter fogning. Fogen fyller ju alla ojämnheter och gropar. Resultatet blir väldigt "antikt".
Har lagt dessa sjöstensplattor på fönsterbänkarna i hela huset (alltså där man ställer blomkrukorna). Blev jäkligt snyggt och riktigt billigt.
Att det vara andrasortering spelar ingen roll. Det visade sig att de "fulaste" plattorna blev de snyggaste efter fogning. Fogen fyller ju alla ojämnheter och gropar. Resultatet blir väldigt "antikt".
Det finns ju olika sorters sjösten. Den gula som brukar kallas travertino är väl billigast?
Jag har just lagt grön sjösten på badrumsgolvet som jag köpte från Kakelhörnan i Sollentuna för 750kr/kvm.
Klart billigaste jag hittade. Tror att det näst billigaste låg på 1300kr/kvm.
/Fredrik
Jag har just lagt grön sjösten på badrumsgolvet som jag köpte från Kakelhörnan i Sollentuna för 750kr/kvm.
Klart billigaste jag hittade. Tror att det näst billigaste låg på 1300kr/kvm.
/Fredrik
Gul-beige sjösten, 10x10 kostar 500:- /kvm på Coop Forum.
Klicka här för att svara