Freestyler
F Fred vom Jupiter skrev:
LÀste om nÄgon som haft problem med den Contura-modellen du drömmer om; luckan kÀrvade och fastnade halvvÀgs och var krÄnglig att göra ren. Om det kan vara nÄgon tröst nÀr du inte har rÄd med den :)

Jag har funderat pÄ att skaffa kamin i över tio Är nu men Ànnu inte kommit till skott. Jag har tÀnkt som sÄ, att vikten pÄ kaminen ger en viss aning om hur rejÀlt material som anvÀnts. Vikten pÄ materialet Àr ocksÄ direkt avgörande för hur lÀnge den kan hÄlla vÀrmen. De kÀnda mÀrkena vÀger det dubbla mot den du först lÀnkade till och jag tÀnker att nÄgonstans har tillverkaren anvÀnt tunnare plÄt och mindre keramikstenar i sjÀlva eldstaden. Det kommer troligen att ha betydelse.
Tack för svar!
🙂
 
Kolla med nÄgon lokal sÀljare/installatör för jag köpte ett demoex som de installerade för ett bra pris.
 
Freestyler
P-plats P-plats skrev:
Kolla med nÄgon lokal sÀljare/installatör för jag köpte ett demoex som de installerade för ett bra pris.
Ok,bra idĂ©, Vad köpte du för modell och vad fick du betala, om du vill avslöja det? 😉
 
Freestyler Freestyler skrev:
Ok,bra idĂ©, Vad köpte du för modell och vad fick du betala, om du vill avslöja det? 😉
Det Àr bÄgra Är sedan sÄ jag Àr tveksam att priset Àr relevant idag. Hade en helt annan vision men fick frÄgan om jag vill ha en Contura 790K till ert bra pris och i efterhand Ängrar jag mig inte...
Kan kolla pris i pÀrmarna hemma nÄgon kvÀll.

Braskamin Contura 790K i hörn med vedförvaring och köksbÀnk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Freestyler
P-plats P-plats skrev:
Det Àr bÄgra Är sedan sÄ jag Àr tveksam att priset Àr relevant idag. Hade en helt annan vision men fick frÄgan om jag vill ha en Contura 790K till ert bra pris och i efterhand Ängrar jag mig inte...
Kan kolla pris i pÀrmarna hemma nÄgon kvÀll.

[bild]
Ok, du behöver inte kolla priset, tack för tips 🙂
 
  • Gilla
P-plats
  • Laddar…
Klicka hÀr för att svara
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.